måndag 25 februari 2013

Musik Reflektion: Viva La Vida

1. Vilket instrument spelade du? Jag spelade på keyboard under låten.

2. Vad gick bra för din egen del? Lärde du dig något nytt? Under alla lektioner i musiken tyckte jag att det gick bra, jag spelade även 
melodislingor i låten. Jag lärde mig inte något nytt, men jag tränade färdigheterna med händerna genom att också spela melodislingor.

3. Hur kan du jobba vidare för att utveckla ditt musicerande? För att jobba vidare kan jag välja ett annat instrument jag inte kan spela, jag kan lägga till fler slingor som Maria rekommenderar.


4. Tänk på musicerandet i gruppen som helhet och kommentera hur du tycker att det gick när vi spelade låten tillsammans. Vad fungerade bra och vad skulle vi kunna jobba vidare med/utveckla? Det gick bra när vi spelade låten tillsammans. Vi kom lite i otakt emellan åt men det gick ändå att spela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar